این مدل S که در یک حراجی فقط به قیمت ۷۸۰۰ دلار (۳۹۰ میلیون تومان) خریداری شده است، همچنان به خوبی کار میکند، البته به غیر از سیستم تهویه مطبوع آن! علیرغم طی کردن مسافتی بیش از ۴۳۳ هزار کیلومتر، صندوق عقب برقی مانند هر چهار پنجره، سانروف، نمایشگر کیلومترشمار و صفحه نمایش مرکزی لمسی همچنان به کار خود ادامه میدهد.
این نسخه از مدل S دارای بسته باتری ۸۵.۰ کیلووات ساعتی بود که حدود ۴۲۶ کیلومتر مسافت را با یکبار شارژ طی میکرد. در حالی که هیچ مدرکی مبنی بر تعویض باتری وجود ندارد، باور اینکه پس از یک دهه استفاده عملاً هیچ تخریبی نداشته، سخت است.
جالب است بدانید که قبلاً یک تسلا مدل (S (P ۸۵ پس از طی کردن ۱،۹۰۱،۰۶۷ کیلومتر مسافت، سه بسته باتری و ۱۳ موتور تعویض کرده بود! هزینه تعویض بستههای باتری چیزی حدود ۲۰ هزار دلار (یا حتی بیشتر) تخمین زده میشود.
این خودرو یک مدل S ساده P ۸۵ تک موتوره و دیفرانسیل عقب با قدرت ۳۷۳ اسب بخاری و گشتاور ۴۴۰ نیوتون متری است. همچنان شتاب خودرو سریع است و هیچ صدای عجیب و غریبی وجود ندارد.